Medewerkster backoffice
Electroplast is een bedrijf met ca. 35 medewerkers. We zoeken op korte termijn i.v.m. uitbreiding een nieuwe collega. Je samen met 4 collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse commerciële en administratieve zaken. Telefoongesprekken met klanten over bestellingen, levertijden, prijzen etc. Je maakt offertes, werkt mee aan de productieplanning, de orderadministratie, hebt intern overleg met je collega's en anderen binnen het bedrijf over tal van zaken van het verkoopproces, planning en het productieproces. Naast een prima zakelijke instelling vinden we een leuke samenwerking onderling erg belangrijk.
Je bent een teamspeler, proactief met een HBO werk- en denkniveau. Kennis van Office, goede kennis van automatisering, zoals Syspro e.a. is een pré.
Deadline sollicitaties: 31-1-2022
Soort dienstverband: Fulltime, Onbepaalde tijd
Aanvullende betalingen:
- Overuren uitbetaald
- Vakantiegeld
Arbeidsvoorwaarden:
- Extra vakantiedagen
- Fietsplan
- Kerstpakket
- Pensioen
- Vrijdagmiddagborrel
Werkschema:
- Dagdienst
- ma-vr
Opleiding:
- HBO (Vereist)
Ervaring:
- Sales: 1 jaar (Vereist)
Taal:
- Engels (Gewenst)
- Duits (Gewenst)
Thuiswerken:
- Nee
Interesse?
Stuur uw motivatie en C.V. naar info@electroplast.nl.
Voor vragen kunt u contact op nemen via +31 (0)78 - 6 211 211 of een mail sturen naar info@electroplast.nl.